پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
سرخط خبرها

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۳ اردیبهشت)

  • کد خبر: ۶۷۰۱۰
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۳ اردیبهشت)
ثبت نام نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در روز دوم از ساعت ۸ صبح آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سومین روز از ثبت نام نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم از ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران آغاز شد.

بر اساس آمار اعلام شده از سوی سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پایان دومین روز ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری،۱۳۰ نفر از داوطلبان برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کردند.

به گفته موسوی روند ثبت نام به مدت سه روز دیگر انجام خواهد شد و در نهایت در روز ۲۵ اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید.

همچنین تعدادی از پرونده‌ها نقص مدرک داشتند که فرصت مجددی به داوطلبان داده شد تا پایان دوره ثبت نام مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل کنند.

روز دوم ثبت نام تحت تاثیر ثبت نام بسیاری از وزرا، معاونان، مشاوران و شخص رئیس دولت‌های نهم و دهم بود. حاشیه‌های حضور محمود احمدی نژاد در تالار وزارت کشور و وزرا و معاونانش مهم‌ترین رویداد روز گذشته ثبت نام بود.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس، رستم قاسمی وزیر نفت دولت دهم، محمد عباسی وزیر پیشین ورزش و جوانان، حسن سبحانی نماینده اسبق مجلس، محمد شریف ملک‌زاده رئیس پیشین سازمان میراث فرهنگی، صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، محمد حسن قدیری ابیانه دیپلمات پیشین، قدرتعلی حشمتیان رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان از مهم‌ترین چهره‌های سیاسی داوطلب انتخابات بودند که روز دوم برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کردند.


شنیده‌های ثبت نامی؛

به گزارش ایرنا طبق شنیده ها آیت الله رییسی رییس دستگاه قضا، ضرغامی رئیس اسبق صداوسیما، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر و همچنین علی لاریجانی و علی مطهری به ترتیب رییس و نایب رییس مجلس شورای اسلامی قرار است امروز پنجشنبه با حضور در تالار وزارت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند.

امروز همچنین اعلام شد که مسعود پزشکیان قرار است روز شنبه برای ثبت نام در وزارت کشور حضور یابد.


نخستین ثبت نامی‌های روز سوم

بهمن لامعه ای معاون بین الملل بیمه ایران نخسین چهره ای بود که امروز در ستاد انتخابات حضور یافت و ثبت نام کرد. علاوه بر وی پیرمردی ۷۴ ساله با مدارک خود را برای ثبت نام تحویل داد. پرویز شیرین بنیاد رئیس بیمارستان شهید بهشتی مراغه هم جزو اولین نفراتی بود که با حضور در وزارت کشور ثبت نام کرد. یک مهندس پرواز بازنشسته ثبت نامی دیگر انتخابات بود که برای دومین بار در وزارت کشور حاضر شده است. وی وعده استفاده از افراد صالح در کابینه عمل خود را داد. مصطفی صادقی نسب، از فرهنگیان هم فرد دیگری بود که دقایقی قبل با حضور در ستاد انتخابات ثبت نام کرد.  

مجید گودرزی کارشناس ارشد مدیریت دولتی کارمند وزارت نیرو هم چهره دیگری بود که دقایقی قبل از ستاد انتخابات حضور یافت و ثبت نام کرد وی به خبرنگاران گفت که برنامه دارم و به نفع کسی کنار نمی‌روم.

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۳ اردیبهشت)

ثبت‌نام داوطلب ۷۴ ساله در انتخابات؛ حلال مشکلات آمد!

پیرمردی که می‌گوید برای حل مشکلات آمده است، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی گفت: ضمانت می‌دهد تمام مشکلات کشور را حل خواهد کرد و حلال مشکلات است.

وی ۷۴ سال دارد و با چند پوشه در دست از یکی از شهرستان‌های کشور خود را به تهران رسانده بود تا وارد کارزار انتخابات شود.

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۳ اردیبهشت)


مروری بر سومین روز نام‌نویسی داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری تا این لحظه


 رییس ستاد انتخابات از محل ثبت نام داوطلبان بازدید کرد

جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور هم دقایقی قبل با حضور در محل ستاد انتخابات از فرایند ثبت نام داوطلبان بازدید کرد وی بعد از این بازدید در جمع خبرنگاران حضور یافت و به سوالات آنان پاسخ داد.

عرف با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: توقع می‌رود در روزهای ثبت نام پروتکل‌ها را رعایت کنیم. اما دیروز شاهد بودیم یکی از داوطلبان این پروتکل‌ها را رعایت نکرده است که می‌خواهم به همه داوطلبان گوشزد کنم همه ما مسئولیت اجتماعی داریم که ایجاد تزاحم و تراکم نکنیم.

وی ادامه داد: اگر اینجا اعلام می‌کنند یک فرد با یک همراه بیاید اما اینکه داوطلبی در خیابان‌های اطراف تجمع کنند، همه ما مسولان ستاد و رسانه‌ها این مسولیت اجتماعی را باید گوشزد کنیم. داوطلبان پروتکل‌های اعلام شده را مراعات کنند در غیراینصورت چه توقع داریم افرادی که اینجا هستند و ۴۰ کاربر که ۵۰ ساعت باید کار کنند، برایشان مشکل ایجاد نشود.

رییس ستاد انتخابات کشور همچنین درباره هماهنگی با شورای نگهبان و چگونگی تحویل مدارک داوطلبان گفت: براساس قانون و هماهنگی با شورای نگهبان همین بازه زمانی ۵ روزه و هر روز ۱۰ ساعت کافی است و ضرورتی برای افزایش زمان نداریم.

عرف درباره تحویل مدارک ثبت نام کنندگان براساس ابلاغیه اخیر شورای نگهبان گفت: ذیل ماده ۵۹ که در اطلاعیه ۱۴ هم اعلام کردیم این ظرفیت وجود دارد که همه مدارک داوطلبین در اختیار قرار بگیرد و مدارک داوطلبان در پایان آخرین روز ثبت نام به شورای نگهبان تحویل داده می شود.

 

 

بازدید رحمانی فضلی از ستاد انتخابات

 عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور هم دقایقی قبل با حضور در ستاد انتخابات کشور از نزدیک در جریان ثبت نام از داوطلبان سیزدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفت.

وی بعد از بازدید از ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران حضور یافت و اظهار کرد: هیچ ابهامی در هماهنگی شورای نگهبان و وزارت کشور نیست. هم ما،  هم شورای نگهبان و هم داوطلبان قانونی عمل کردیم.

وی با بیان اینکه قانون انتخابات نه لغو و نه اصلاح شد، اظهار کرد: در ماده ۵۵ و ۵۹ قانون انتخابات این موضوع آمده و ماده ۵۹ دست ما را باز گذاشته که این مدارک و ویژگی‌ها را از داوطلبان بخواهیم و مدارک را رتبه‌بندی شده تحویل شورای نگهبان می‌دهیم.

 وزیر کشور خاطرنشان کرد: قرار شد حرکت عظیمی مانند انتخابات را با تدبیر و هماهنگی حل کنیم خیلی‌ها از فضاها شاید برداشت نامناسب از هماهنگی کنند که خوشبختانه مشکلی نیست. شورای نگهبان با توجه به سیاستگذاری‌های کلی نظام، شرایط برای تفسیر رجل سیاسی مذهبی را در نظر گرفته که ما هم در کنار آن این مدارکی مانند تحصیلات، گواهی عدم سوء پیشینه و سابقه مدیریتی را  تحویل می‌گیریم.

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۳ اردیبهشت)


علی مطهری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

علی مطهری نماینده مردم تهران در دوره‌های هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی با حضور در تالار وزارت کشور برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

 


رامین مهمانپرست دیپلمات و سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.


مهرعلیزاده در انتخابات ثبت‌نام کرد

محسن مهرعلیزاده معاون دولت اصلاحات با حضور در ستاد انتخابات کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۳ اردیبهشت)

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->